Известие

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen купува Alfa Romeo?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
    След като Фиат купи Алфа Ромео е пр**ба достатъчно като уволни всички и много от технолигийте им отидоха на вятъра, така че ся няма да има нищо толкова трагично Вече всичко е ПАРИ, ПАРИ и пак ПАРИ, така че може и да е за добро. Алфа Ромео от много време не е марката, която беше, та Фиат или ФВ все тая....

    ПС: Вижте как Фиат "вдигна" Алфа на крака http://www.alfabb.com/bb/forums/alfa...es-2001-a.html
    Теб и твойте положителни нагласи ги знаем, не е нужно да драматизираш допълнително темата негрооо
    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

    Comment


    • #32
      Аз мисля, че много сте се превъзбудили
      И Алфа 166 има врътка за фаровете, ама не е ВАГ
      След 75-цата няма Алфи, а само ФИАТ-и така, че не се ядосвайте ... утре може и Орел да е
      sigpic

      Comment


      • #33
        Ората са казали Пред винкелО всички са равни пред ГоуфО всички са бавни. Поне мое станем бързи
        '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
        Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
        Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

        Comment


        • #34
          Много бързо се палите, ей!!!
          Още нищо не се знае и за сега слуховете за продажбата на АЛФА са само теория (защо ли информационните агенции озаглавяват статиите си "ФВ купува Алфа?").
          Преди официално от ФИАТ да обяват официално, че са получили оферта може само да се гадае...
          Днес всички производители пестят от материали и АЛФА не се отличава от болшинството. Форд пак са най- зле в това отношение- примерно в S-Max, продаващ се за около 60 000 лв. по таблото има 6-7 вида платмаса, като около превключвателите има карбонови шарки, а около жабката- претопени кофички от кисело мляко.
          Евентуалния трансфер на АЛФА към ВАГ си има и положителни и отрицателни страни, разумните ще се сетят какви са и едните и другите. Можем да предположим, че АЛФА ще остане спортно ориентирана марка дори и след подобна продажба.
          Лично мое мнение е, че на ВАГ не им трябва още една марка, която да прави вътешна конкуренция на близки цени- остава до Голф Р, Ауди С3 и Сеат Леон Купра да се нареди Алфа Джулиета 3 QV със сходна моторизация и платформа (елентуално и цена около Голфа).

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
            Някакси ще преглътна, че марката е част от VAG.
            Аз никога!!!
            Ако това се случи ще търся друга марка...Нямам намерение да се подиграват навсякъде с мен...
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #36
              bad_bat, много точно изказване! Обаче ако предлагат Golf R, S3, Cupra и QV едновременно, ще разшират пазарния си дял. Т.е. ще прибиррат печалбата от 4, вместо от 3 от моделите в класа. Повече печалба води до повече инвестиции.

              jivko7777, колега някой някога извън форумите да ти се е подигравал, че караш алфа?
              Last edited by sa6o_roman; d.m.y г., 01:56.
              по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

              Comment


              • #37
                Ако ВАГ купи Алфа Ромео, вероятно марката ще замести СЕАТ, а СЕАТ ще бъде продаден или спрян от производство. Алфа Ромео ще стане производител на нискокачествени напудрени малолитражки с ВАГ технологии и нескопосан носталгичен дизайн. Т.е. - няма да остане нищо от това, заради което е и е била Алфа Ромео и има хиляди почитатели, които не се интересуват дали скърцат пластмасите и дали гори много.

                Положителното ще е единствено, че ще се подобри положението с дилърската мрежа и сервизите.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  Ако ВАГ купи Алфа Ромео, вероятно марката ще замести СЕАТ, а СЕАТ ще бъде продаден или спрян от производство. Алфа Ромео ще стане производител на нискокачествени напудрени малолитражки с ВАГ технологии и нескопосан носталгичен дизайн. Т.е. - няма да остане нищо от това, заради което е и е била Алфа Ромео и има хиляди почитатели, които не се интересуват дали скърцат пластмасите и дали гори много.

                  Положителното ще е единствено, че ще се подобри положението с дилърската мрежа и сервизите.
                  то сега да не е по-различно, ама и всички други автомобилопроизводители май отиват на долу.

                  Собствениците на 159 примерно се радват на опел и холдън мотори и турско окачване. Даже с цяла наглост на амортисьорите на 159 си пише MADE IN TURKEY и това е щото талянците не са се отракали да ги праят плащайки в ориз още

                  сори ма това са фактите

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                    Аз не искам да си включвам фаровете с врътка, която е еднаква в BMW Е30, Audi S8, Мерцедес R-класа, и Фолксваген Бора...


                    Това ще е моят протестен слоган
                    И мен това най ме е дразнело винаги в тия автомобили сиреч немските! Като врътките на раховеца дето баба ми ползваще едно време!
                    Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
                    FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от StarChild Покажи съобщение
                      И мен това най ме е дразнело винаги в тия автомобили сиреч немските! Като врътките на раховеца дето баба ми ползваще едно време!
                      Момци, ма вие дори не познавате изоснови всички италианки, пък ги обсъждате. 166 е също на принцип "Раховец" Ланча Капа и Ланча Тезис също, а те са от най-високия клас на италианците.......

                      Ми тука вече прекалявате със сектанщината. Отгоре на всичко като гледам мненията най-сектантските са от хора, които не карат Алфи а преправени Фиатове.
                      Сега ще обидя половината форум: 145 за много хора тук е олицетворение за Алфа, но я се замислете, има ли Алфа истинска в която да се седи като в Голф - Не. Само в 145 се седи високо, като на партийно събрание. Има ли истинска Алфа на която оборотомера да е по-малък от скоростомера? - Само 145.

                      Ми стига сте прекалявали с глупавите изказвания. ВАГ имат доста по-напреднали технологии от Фиат, и освен това ни се бавят с тяхното въвеждане в колите си.
                      ВАГ не е това което беше преди 20-25 години. Нито пък Алфа. Просто си размениха местата. Нека бъдем реалисти - в момента Ваг са пного пред Фиат.
                      Някои ще кажат "ма гледай кво нещо е Ферари." - Да ама в Алфа няма нищо от спортния дух на тая марка, който е вече в миналото. Преди години марката е властвала по пътищата, а сега е много отзад на опашката, като по динамика едвам се мери с корейските тояги. Автоиндустрията се развива, Алфа-не. И на мен ми е тъжно, но това са фактите.
                      Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 13:32.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                        на амортисьорите на 159 си пише MADE IN TURKEY
                        Мен това изобщо не ме притеснява. Ако продуктът е качествен, какво значение има къде се произвежда?! Трудоемките производства се изнасят в Китай, Турция, Индия, Бангладеш и тем подобни държави с по-ниска цена на труда. В Западна Европа и Щатите се прави дизайна и се сглобяват готовите изделия. Това е тенденцията и няма нищо лошо. Ако не беше така, то 159 щеше да е още по-недостъпна като цена.

                        ---------- Post added at 14:44 ---------- Previous post was at 14:29 ----------

                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        ...а сега е много отзад на опашката, като по динамика едвам се мери с корейските тояги. Автоиндустрията се развива, Алфа-не. И на мен ми е тъжно, но това са фактите.
                        По кой показател Алфа едва се мери с корейските тояги? По ускорение 0-100?! То, ако е това, не е важно. Важно е как седи на пътя, за движение направо, всеки може да сложи мощен мотор и да върви много бързо, но това не е димамика. Динамика е като дойде завой, да можеш да влезеш в него без напрежение в стомаха. Тук не само корейските, но и доста от най-добрите европейски конкуренти не могат да се сравняват с Алфа www.youtube.com
                        Мен това ме кефи в марката, не е и дизайна даже, а усещането за стабилност и контрол + добрите спирачки, директното управление, звукът на мотора. Надявам се, че всичко това ще си остане така и ще се развива към по-добро, което под управлението на VW не е сигурно. Тая продажба ми изглежда абсурдна.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #42
                          Не знам за твоята 156-ца, ама моята сериозно недозавива Аз, като цяло, не се чувствам много стабилен в нея...
                          Единствената по-недозавиваща кола, която съм карал е Ситроен С3 С нея, дам ли газ, просто карам напарво, независимо накъде въртя волана...
                          Last edited by Satanism; d.m.y г., 15:40.
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                            Това всички сме го гледали. Всичко там е ОК, но това беше преди 4-5г. Оттогава почти всички конкуренти на Алфа извадиха нав модел, по-добър от предходния.
                            Иначе 156 като изходна точка не е по-добре от конкурентите си. Като поведение на пътя спрямо конкуренти от нейното време не впечатлява с нищо. Даже и задницата е доста литкава. А иначе по-добър контрол може да се постигне с 4х4, което в 156 липсва.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #44
                              и без тва само 156-ци харесвам. те ще са си истински алфи пардон фиатове
                              1.9JTD 105+

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Момци, ма вие дори не познавате изоснови всички италианки, пък ги обсъждате. 166 е също на принцип "Раховец" Ланча Капа и Ланча Тезис също, а те са от най-високия клас на италианците.......

                                Ми тука вече прекалявате със сектанщината. Отгоре на всичко като гледам мненията най-сектантските са от хора, които не карат Алфи а преправени Фиатове.
                                Сега ще обидя половината форум: 145 за много хора тук е олицетворение за Алфа, но я се замислете, има ли Алфа истинска в която да се седи като в Голф - Не. Само в 145 се седи високо, като на партийно събрание. Има ли истинска Алфа на която оборотомера да е по-малък от скоростомера? - Само 145.

                                Ми стига сте прекалявали с глупавите изказвания. ВАГ имат доста по-напреднали технологии от Фиат, и освен това ни се бавят с тяхното въвеждане в колите си.
                                ВАГ не е това което беше преди 20-25 години. Нито пък Алфа. Просто си размениха местата. Нека бъдем реалисти - в момента Ваг са пного пред Фиат.
                                Някои ще кажат "ма гледай кво нещо е Ферари." - Да ама в Алфа няма нищо от спортния дух на тая марка, който е вече в миналото. Преди години марката е властвала по пътищата, а сега е много отзад на опашката, като по динамика едвам се мери с корейските тояги. Автоиндустрията се развива, Алфа-не. И на мен ми е тъжно, но това са фактите.
                                ЕвалаКак звучи от устата /клавиатурата/ на фен.
                                Не съм фен на ФВ ама ако купят Алфа поне ще я издърпат малко напред Алфа в момента с нищо не блести...кара на стара слава

                                п.с.Лелее Мерцедеса ми с врътка включва фаровете...хаха явно съм се набутал яко хаха
                                Volvo S80 D5 awd 2010г.

                                Comment

                                Working...
                                X